گروه عمره محرم 1403

تاریخ سفر : (شمسی) 1403-05-07

(میلادی) 2024-07-28

سفر عمره در ماه محرم الحرام و در ایام مصیبت امام حسین علیه السلام سفری پر ارزش و تاثیر گذار است در این سفر در واقع می شود دو عمره ماه محرم و صفر را انجام داد و همچننی مصیبت شهادت امام حسین علیه السلام را به محضر رسول خدا و حضرت زهرا و ائمه بقیع علیهم السلام تسلیت گفت و در شهر مدینه و در جوار آن حضرات عزاداری نمود ...

قیمت : 1350 دلار

قوانین و مقررات :

تعهدات زائرین محترم سفر حج :


1-    زائرین محترم، تمام هزینه های سفر قبل از عزیمت کاروان دریافت می شود. در صورت عدم پرداخت کامل وجه امکان اعزام زائر وجود ندارد.
2-    بروز هرگونه مشکل  مربوط به گذرنامه و هویت شخصی زائرین و توابع مالی آن بر عهده خود زائر می باشد. 
3-    بعد از ثبت نام قطعی زائر، چنانچه قبل از اخذ بلیط هواپیما و اخذ ویزا انصراف بدهد، مبلغ 30% کسر می گردد. اما در صورت انصراف از سفر پس از اخذ بلیط هواپیما و ویزا مبلغ 30% به همراه هزینه بلیط و ویزا کسر خواهد شد. 
4-    زائرین در طول سفر و  حضور در عربستان تحت پوشش بیمه عربستان قرار دارند و هزینه درمان آنها در مراکز دولتی عربستان رایگان می باشد.

5- درخواست شرکت میقات از همه زائرین عزیز این است که در طول سفر صبر و بردباری در مراحل انجام کارهای اداری کشور میزبان داشته باشند و قوانین آن را رعایت نمایند. در صورت تخلف از مقررات کشور میزبان عواقب آن به عهده شخص متخلف می باشد.

۶. بعد از صدور ویزای عربستان ثبت نام زائر قطعی می گردد و چنانچه ویزای عربستان برای کسی صادر نشود سفر او امکان پذیر نیست و مبلغ اخذ شده در هنگام ثبت نام عودت داده می شود .

تصویر انتخاب نشده است highlight_off restart_alt
تصویر انتخاب نشده است highlight_off restart_alt